PPC reklama vs. SEO: Znáte rozdíly mezi nimi?


Hlavně nově vzniklé webové stránky se velmi často musí potýkat s nízkou návštěvností. Jenže právě z návštěvníků webových stránek se posléze stávají platící zákazníci, kteří generují zisk a pomáhají firmě růst. O to horší škodu může způsobit nízká návštěvnost, pokud se jedná o čistě prodejní e-shop. Řešení je přitom prostě, vsaďte na efektivní marketingové prostředky, které pomáhají zvýšit návštěvnost dlouhodobě.

Optimalizace pro vyhledávače

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače
Reklama SEO je dnes v online marketingu hojně skloňovaný pojem a není se čemu divit. Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, který překládá uživatelům internetu url adresy déle fungujících a úspěšnějších webových stránek. Ty nově vzniklé jsou tak velmi často v nevýhodě a potencionální zákazník nemá téměř možnost se o nich dozvědět. Tedy za předpokladu, že si nevyberou jeden z prvních odkazů, které jim vyhledávač překládá.

PPC a SEO však dokáží tento algoritmus obelhat a reklama na vaší webovou stránku se může objevit mezi prvními odkazy ve vyhledávání. Tedy za předpokladu, že budete klást důraz na všechny důležité prvky SEO. Vše začíná už u webové stránky, která musí být pro čtenáře poutavá a přehledná. Stejně tak je ale důležitá i správná práce s klíčovými slovy, díky které bude vyhledávání vašeho webu ještě jednodušší. Je ale zapotřebí počítat, že efekt SEO optimalizace je pozvolný.

Marketing plán

PPC reklama
PPC reklama nebo také „pay per click“. Jedná se o druh reklamy, kterou internetový vyhledávač zobrazuje ještě před weby se správnou optimalizací. Navíc si inzerent může velmi snadno sám řídit, kolik je ochoten za reklamu utratit. Což u jiného druhu reklamního obsahu v podstatě není možné. Neplatí se za samotné umístění reklamy na web, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Výsledky je navíc na rozdíl od SEO možné sledovat téměř okamžitě.

Posted in Nezařazené