Stát se úspěšnými být jedineční

Mezi tím, co chceme a tím, kam se můžeme dostat nemusí být nutně veliký rozdíl, jelikož vše záleží jen na úsilí, které do celé věci vložíme a pokud usměrníme správně svou energii a dodáme tomu špetku jedinečnosti, naše šance na úspěch se jednoznačně zvýší.
košík na klávesnici

Změny se nedějí plánovaně, prostě se stanou.

Chcete-li aby vaše výrobky byli úspěšné, posaďte se v klidu ke stolu s několika dalšími lidmi a popřemýšlejte si, nejlepší bude, pokud to budou různí lidé a ideálně, pokud nebudou všichni součástí vaší firmy. Na takovéto rozbory existují léty osvědčené způsoby, avšak je dobré si pro začátek vytvořit myšlenkovou mapu a představu. Položte si tedy otázky:
–          Co chci prodávat?
–          Jak to chci prodávat?
–          Komu to chci prodávat?
–          Kde to chci prodávat?
–          Proč to chci prodávat?
–          Jaké jsou klady a zápory?
–          Jaká je konkurence?
–          Koupil bych si to?
–          Mám na to to prodávat?
–          Je naše týmová spolupráce dostatečně dobrá?
obchod s jídlem

Jakmile si odpovíte, z vašich otázek jasně vyplyne, co dělat dál. Můžete to rovnou zabalit a vykašlat se na to, nebo se pokusit o krok vpřed. I upadající firma má veliký potenciál k růstu, vše závisí na lidech, kteří ji vedou, aby se opět dostali do čela obchodu a vyzvedli svou firmu z bahna na denní světlo.
porcelánový panáček

Výjimečnost

Lidé hledají odlišnosti, protože všechno je až k unudění stejné. Proto se lište, co jen můžete, v environmentu, výrobě, přístupu k zaměstnancům, přístupu k zákazníkům, servisu, výrobkem, balením, způsobem dodání, komunikací se zákazníkem, platbou, reklamou, osobnostmi, veřejným vystupováním, dary, sponzoringem…. A čímkoli jiným, co vás odliší od ostatních.
Když nakupujete, možná koukáte na obsah palmového tuku, tak si představte, že někdo kupuje právě váš výrobek a co mu na něm může vadit, co ocení, proč si to koupit znovu a na tom zapracujte.
Ptejte se známých, ptejte se zaměstnanců, ptejte se zákazníků, ptejte se potencionálních zákazníků. Shromážděte data a rozjeďte to na plné obrátky. Pokud se přiblížíte zákazníkům, oni to ocení a přejdou k vám… tedy snad.